Funkcjonalność
CRM
- dopracowany w przeciągu ostatnich 7 lat, niezwykle szybki, przeglądarkowy interfejs użytkownika, wyświetlający już na pierwszym ekranie wszystkie niezbędne informacje bazujące na doświadczeniu i recenzji ponad 100 doświadczonych operatorów Call Center
- opracowany system priorytetyzacji zadań, który nie pozwala zapomnieć o zaplanowanych czynnościach, niezależnie od sytuacji kadrowej
- logika rejestracji czynności oparta o skrupulatnie dobrane słowniki czynności pogrupowane w kategorie ułatwia opisywanie działań i badanie ich skuteczności w procesie
- maksymalne uproszczenie kreatorów czynności pozwoliło zmniejszyć do minimum liczbę kliknięć operatora w trakcie pracy
- opcja „single sign on” powiązana z active directory
Zaawansowany filtr
- ultraszybki zaawansowany filtr rekordów umożliwia przeglądanie danych w oparciu o wszystkie czynności rejestrowane w bazie oraz dodatkowo ponad 100 atrybutów rekordów dobranych w trakcie przeprowadzonych w ostatnich trzech latach badań statystycznych użytkowników aplikacji
- samouczący się filtr rekordów wskazuje najczęściej pojawiające się kombinacje warunków nadając kierunek optymalizacji systemu
Moduły wzbogacania danych
- automatyczna komunikacja z serwisami GUS i CEIDG (*w planach KRS)
Moduł rzetelności
- automatyczna komunikacja z serwisami KRD i BIG InfoMonitor
Moduł komunikacji telefonicznej
- zintegrowany interfejs dialera telefonicznego pozwala jednym kliknięciem w tym samym czasie zadzwonić do zapisanego w rekordzie klienta telefonu lub utworzyć kampanię dialera zawierającą nawet dziesiątki tysięcy numerów telefonicznych klientów zapisanych w bazie
Moduł komunikacji SMS
- pełna dwukierunkowa integracja systemu z SMS Gateway
Moduł komunikacji e-mail
- obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej dzięki dopracowanej współpracy z e-mail Gateway
Moduł obsługi dokumentów
- kreator umów, wezwań, pozwów, pism, wniosków egzekucyjnych pozwala na szybkie i skuteczne rozpoczęcie procesu
- definiowane ścieżek dla poszczególnych typów dokumentów
- automatyczna weryfikacja na każdym etapie stanu realizacji zadania
- podgląd dokumentów bezpośrednio w sprawie
- powiadomienia umożliwiają użytkownikowi na przejście do widoku sprawy dzięki jednemu kliknięciu umożliwiając dalsze procedowanie dokumentu/sprawy
Mass printing
zainwestowaliśmy setki godzin pracy doświadczonych programistów w optymalizację mechanizmu masowego wykonywania akcji na dziesiątkach tysięcy spraw (generacja pism, smsów, e-maili, pozwów itd.). Poprawiło to wydajność i efektywność pracy. Pozwoliło to na niezakłóconą pracę operatorów nawet w trakcie generacji dziesiątek tysięcy dokumentów, pozwów nawet na wspólnym serwerze produkcyjnym, co uczyniło nasz produkt jednym z najlepszych dostępnych na rynku europejskim.
Moduł strategii
- planowanie zbioru czynności wykonywanych na określonych grupach rekordów. Jeden z najbardziej zaawansowanych na rynku mechanizmów automatyzacji procesu obsługi klienta przewyższający możliwościami systemy zagranicznych konkurentów.
- intuicyjny interfejs graficzny
- funkcja drag & drop
- wielozadaniowość, pozwala na prowadzenie wielu strategii jednocześnie
- dwa modele podejścia do projektowania strategii. Prosty pozwalający na projektowanie jednowątkowych procesów oraz zaawansowany umożliwiający bezproblemowo zaimplementować nawet skomplikowane modele skorujące lub wieloletnie, wielowątkowe strategie obsługi klienta/długu/sprawy
Moduł windykacji sądowej
- system składania pozwów, który sam klasyfikuje czy dana sprawa powinna zostać wysłana do sądu właściwości ogólnej, biorąc pod uwagę datę wymagalność roszczenia
- umożliwia wydzielenie całości lub części wierzytelności na etapie procesowania sprawy oraz doliczenia kosztów sądowych i zastępstwa procesowego
Moduł windykacji egzekucyjnej
w pełni automatyczny interfejs komunikacji z systemami komorników umożliwia analizowanie na bieżąco informacji pozyskiwanych tą drogą
Moduł EPU
- system składania pozwów, który sam klasyfikuje, czy dana sprawa może zostać złożona w EPU, czy powinna zostać wysłana do sądu właściwości ogólnej, biorąc pod uwagę datę wymagalność roszczenia
- link w każdej sprawie umożliwiający przejście od razu do akt danej sprawy w EPU
Moduł raportów
- automatyzacja raportów cyklicznych dotyczących portfela wierzytelności oraz mierzenia efektywności podejmowanych działań
- raporty adhoc generowane z wykorzystaniem serwisu Web Portal
Moduł serwiserów
- współpraca z firmami zewnętrznymi dzięki interfejsowi dwukierunkowej wymiany informacji
Moduł mobilnej windykacji terenowej
- umożliwia rejestracje czynności pracowników windykacji terenowej z dowolnego miejsca na świecie przy użyciu urządzeń mobilnych z dostępem do internetu
Moduł administracji i uprawnień
- sprawne zarządzanie użytkownikami systemu pozwalające elastycznie planować dostępy do określonych funkcjonalności systemu
Moduł finansowy
- przygotowany zestaw interfejsów wczytywania wpłat z dowolnego systemu bankowego
- zoptymalizowany do granic możliwości mechanizm rozksięgowania wpłat na poszczególne składniki zadłużenia oraz naliczania odsetek pozwala wykonywać te czynności niezauważalnie w dowolnym momencie pracy systemu
Moduł importu i eksportu danych
- przygotowany mechanizm uniwersalnego importu danych o dłużnikach i wierzytelnościach zoptymalizowany aby umożliwić wczytanie wielotysięcznych zbiorów rekordów
- narzędzie eksportujące dane z dedykowanych widoków systemowych
Kluczowa wiedza technologiczna
Back-end
Front end
Integration
Platforms
Database